25 de gânduri despre „Little Strength

  1. Pentru mine toate mâinile au un limbaj. Poate fi numit dacă vrei ,”un limbaj al mâinilor”. Orice gest, orice mișcare are un corespondent în trăire! Adesea privesc și descopăr: mâini care vorbesc, care strigă, care se frâng, care luptă cu înverșunare, mâini care strâng, care adună, care mângâie sau mâini care pierd.Un eseu nu ar fi suficient pentru a vorbi despre ele. Dar cel mai simplu, iată, o imagine grăiește limpede și liniștit!
    Dulce.

    Apreciat de 3 persoane

    1. Asa cum ochii au povestile lor si mainile vorbesc daca te opresti si incerci sa le asculti. Nu sunt prea diferite, insa sunt la fel de pline de intensitatea trairilor. Mainile tale verzi imi mangaie sufletul odata cu fiecare postare. Si pentru asta iti multumesc mult !!!

      Apreciat de 1 persoană

      1. Imi poti spune si mie care Ana esti tu si cam care ti-s dorintele ??? Sau mai cu seama cum de-ti permiti sa faci comentarii jignitoare la adresa mea, probabil sub un nume fals ???

        Apreciază

      1. Am un nepoţel…am văzut poza mi s-a făcut foarte dor de el❤💕E o alinare imaginea…te rog, pot s-o iau să scriu o poezie să o pun pe blog ?

        Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu