Exil

Din tâmpla ce la geamu-ți se întâmplă,
Se scurg în vis aromele de stea,
Pe pleoapa sparta-n ochiul ce cuvântă,
Sub genele de ger de catifea.

Și-nchis în cupa vântului cu timpul,
Ascult penumbra trupului fragil,
Și-o neg, pierzând în buzele-ți Olimpul,
Și-n ochi îmi caut veșnicul exil.

Sursă Foto: Arhiva Personală 📷

24 de gânduri despre „Exil

      1. A nu, Oana, nu-ţi face griji – coarnele mi-au fost „montate” cîndva demult deja, acum au rămas doar ca biete obiecte de decor. Poate de-aia mă confundă oamenii atît de des cu… frate-meu.

        Apreciat de 1 persoană

      2. Nah, erau prin cămara gîndurilor, uitate de azi-noapte cînd tocmai mă trezeam… Am fix 24 de ore de butonat. Mai bine mă duceam naibii la muncă, zău, c-aş fi fost MULT mai odihnit. Şi sătul. Şi… de ajuns. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      3. Bună dimineaţa. După numai cinci ore de somn „încununate” de un cîrcel persistent în talpa dreaptă. Stau şi mă gîndesc dacă chiar e bună de ceva dimineaţa asta, dar să nu despicăm firu-n patru, că iar se găseşte cineva să analizeze răspunsurile pragmatice la întrebări retorice. 😉

        Apreciat de 1 persoană

      4. Buna dimineața! Și să știi că este bună. După cum spunea și un mare clasic în viață:”Este, nu este, lasa să este!”
        Cârceii au și restul lor. Să știi că am auzit una bună despre ei. Cică ar fi mai eficienți decât cafeaua.
        Sincer eu nu am probat. M-a ferit Dumnezeu de două chestii foarte nasoale, zice-se. Nu am avut în viața mea, durere de măsele sau cârceii.
        Cât despre cei care analizează raspunsurile, păi aș cita pe încă un mare și încă în viață, poate că și puțin clasic. Deci, pentru cârcotași: „I-aș invita să ne numere ouăle.”

        Apreciat de 1 persoană

      5. Ei, vezi, nu vorbi despre lucruri pe care nu le-ai experimentat la mîna întîi. 😉 Nu-ţi doresc nici dureri de măsele nici cîrcei. Eu am avut parte de ambele de cînd mă ştiu, iar acum cu doar vreo trei-patru dinţi şubrezi în gură s-a cam dus şi pofta poftelor. De toate cele.

        Cît despre ouă… complicat. Timpul e preţios, nu merită irosit pe aritmetică abstractă.

        Şi zici că-i o dimineaţă bună…? Poate la tine. Aici doar plouă. Cu BLL.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu